Friday 21 November 2014

Cat Rumah

Assalammualaikum...

kerja-kerja renovate dah siap tinggal nak cat rumah bahagian dalam rumah pulak..cat rumah pun gadoh laki bini jugak..gaduh tak ada la sampai tumbuk ke apa cuma mulut jer muncung-muncung..taula kan sapa yang muncung tu kan..

En Hubby nie jenis jenis prefect dan teliti sangat..ikut aku tak sakit mata tu dah cantik la..En Hubby nie lain dia tau arah je bila aku buat bodoh jer dia buat la tapi mulut pot pet pot pet jugak..aku macam biasa buat tak tahu jer janji aku dah buat part aku..

sebelum make up

nie sebelum cat la tapi aku dah hias..bila nak cat aku alih letak tepi saje kan suka buat kerja tiga empat kali kan..

masa nak cat tu  En hubby dok cakap cantik ke ?? kena ke warna dia ??matching ke color dia??..adoiii sakit telinga aku..mula la aku naik Hulk kan masa kita pilih warna cat tanya dia..dia kata ikut la kan..dah beli cat dan dah nak mula cat banyak bunyi pulak..karang ada yang aku cat badan tu kan..hahaha..cakap dalam hati jer  malas aku nak melawan cakap dia karang aku juga yang panas hati baik kita buat bodoh jer...hahaha.

selepas make up
Pintu pun tak cat lagi..En hubby kata tu Hold dulu..dia suka tau  rumah dah cantik-cantik...peralatan cat aku dah simpan tup tup dia bawak cat suruh cat pintu..time tu sendiri mau ingatla kan..

matching
Dah siap cat baru la dia puas hati..tengokla sapa yang pilih and cat kan..hahaha belagak nak mapus kan....tinggal nak pasang langsir jer lagi...langsir pun baru nak tempah..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates