Thursday 20 August 2015

" Ane " ke " Amoi"

Assalamualaikum..

Amsyar bila bagitahu nak potong rambut dia lepastu dia cakap " amoi" potong rambut dia ..nak amoi je tak ada amoi-amaoi "ane" jugak mari..hahaha

Amsyar nie ngada-ngada sangat..bila kitaorang bawak gunting rambut dia bukan main melalak macam orang nak potong kepala dia jer..lepas tu buat muka cuak macam nampak apa je "ane" tu..

nie stil air mata meleleh
tapi ada sekali tu En Hubby bawak dia potong rambut punya la drama dia dengan En Hubby sampai En hubby cakap kurung dalam bilik terus diam..see ngada-ngada kan..dah setel potong rambut senyum je tak de pun nak nagis..dia pandang je "ane" tu..hahaha

hari tu dan banyak kali dah jugak atuk takpun kak adah  dia bawak gunting rambut kat amoi.elok je potong siap senyum lagi tak ada nak nagis takut ke apa..biasala budak kan dengan orang dia behave sangat kan dengan mak bapak saje nak uji keimanan kita kan..

haritu atok bawak gunting kat ane dia ok je tak de nak buat drama..setiap kali lalu kedai kat tapah dia tunjuk kedai gunting rambut dia..

dengan atok dan kak adah

muka macam budak baik je

bajet hansome la tu tapi memang handsome pun


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates