Monday 26 October 2015

Makan Meatball & mix lamb chicken

Assalammualaikum...

Kat tapah nie memang banyak kedai western..banyak tu tak de la tapi lebih dari satu la kan..Yang pernah makan Custom Cafe boleh la sedap jugak tapi tekak aku tak berapa nak ngam..yang dekat koperasi tu apa nama lupa pulak tu sedap jugak tapi time aku nak pergi makan jer dia tutup so malas dan merajuk kita jarang-jarang nak makan kat situ.. lagi satu station cafe yang nie tak pernah masuk dan try lagi..tapi ramai kata sedap jugak..tapi hati ku dah terpaut kat starbugs jer..situ sedap dan memang kena tekak walaupun kedai dan decor biasa tapi makan tip top..hahaha

kat Bidor pun ada tapi tak berapa sangat so tak sedap tak payah kita bagi nama kedai tu...hahaha..rezki masing-masing dan tekak masing kan..

Hari tu teringin tekak teringin nak makan lamb lepas tu teringin jugak nak mkan chicken chop tapi dalam kepala terbayang meatball..hahaha camne tu dasar kuat makan..dah la makan tengah malam nanti gemuk aku sendiri yang rimas..hahaha..

di sebabkan nafsu makan tengah nak ade nie kita order semua..hahaha


aku amik mix chicken & lamb..cer tengok kuah dia tak kedekut betul..sedap sangat..


meatball dia pun sedap..puas makan serba serbi banyak tak kedekut orang kata...


Aiskrim soda,Epal,Grape dan Asam boi
kalau kat sini aku recomended minum air asam boi dia sedap giler..air nie dia mix dengan coke..dan ada jelly..sedap jer minum..

So sapa nak makan western boleh la try makan kat Starbugs nie berdekatan area Agro Bank jer..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates