Tuesday 17 November 2015

Ucu Ekin Kahwin

assalammualaikum..

akhirnya selamat sudah adik aku kahwin semuanya berjalan lancar..lega kepala hotak akak nie kalau tak macam-macam fikir..best yang paling rare aku berjaya tak nagis and sebak time dia nikah..yang sedih abang aku dia gitu semua adik dia nikah dia sebak..hahaha

Malam Sabtu ibu ada buat marhaban and adik pakai inai so aku busy so aku tak berapa banyak gambar dan kesian aku orang last pakai inai..hahaha..nampak takk ke busy aku malam tu..letih giler
nie je gambar sekeping sebelum busy
esok nikah kat rumah so kena siap awal la tu pun aku busy jugak samapi kaki aku sakit..orang kuat kata kan.time adik nikah plan nak duduk sebelah dia tapi busy tak dapat pun just dudk belakang je lepas tu dengar dia sah je terus bangun prepare untuk orang sebelah..busy betul aku frust gambar 
dengan adik kurang..


Pelamin dia aku suka tengok simple tapi cantik..hari tu kitaorang decide pelamin lain tapi orang pelamin nie datang rumah dia tengok keluasan rumah dan cat terus dia kat nak tukar dah dia pilih macam nie..so jenis Ucu tak kisah la janji cantik so dia bagi camnie kitaorang tengok pun terkejut..rezki pengantin..

penganti bersam mak andam berdebar tunggu nak nikah je tu..

mak andam nie kawan sekolah aku tapi lain kelas masa sekolah kitaorang eksyen takmo kawan dah habis sekolah baru macam ngam..aku suka makeup dia cantik tak de jenis makeup macam tepung gomak..thank zie makeup kan adik aku nampak cantik..



rombongan keluarga lelaki
rombongan keluarga tema purple dan hijau..cantik jugak colour dia.


berdebar amir nak kena nikah





dah jadi bini orang dah adik aku..

bersama ibu bapa pengantin..tema keluarga pink belacan.

makeup for sanding pulak

pengapit aqis & nuqman
masa berarak nie kena cepat sebab cuaca dah mendung..elok diaorang bersnding kat pelamin hujan turun..hujan rahmat 

kek dua tingkat

kek nie pun dari katering tapi sayang aku lupa nak letak muffin kat keliling dia..sebab busy sangat kan sampai lupa..sorry yer dik..last muffin tu sepupu sepapt yang makan..hahaha

family perempuan
alhamdullilah rezki pengantin jugak sebab bamyak dapat sponsor..so aku doa kan ko dik berbahagia til jannah dan cepat-cepat bagi anak buah baru..hahaha

entry seterusnya menghantar pulak ke Melaka..

Sapa-sapa yang nak mak andam yang super duper cantik makeup nie boleh contact zizie beauty House-islamic Spa H/phone : 019-351 9278

Nak pelamin cantik D'Intan Idaman H/Phone : 019-369 8979

Nak photograper Shart Photography h/Phone : 013-5006772 actually gambor nie semua pakai kamera handpon kalau nak tengok cantik ke idak hasil dia boleh tengok kat FB Sharty Photography

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates