Friday 19 August 2016

Pengapit Pengantin Cun Ayu Macho Comei

Assalammualaikum..

Tahniah Angah dan Lan atas perkahwinan..sama cantik sama padan..semoga kekela sehingga Jannah..

aku rasa pelamin dalam rumah lagi cantik dari pelamin luar..dalam nampak elegant..dekor nie dari Adik ipar aku yg kreatif dan buat bisnes nie..

family

bukan nak cerita sangat pasal penganti pun nak cerita pasal anak jer..hihi..

Hari tu anak-anak aku ala-ala Flower girl tapi laki kena panggil apa ya?Flower boy..Hahahaha.Amsyar nie aku dah rasuah dia dengan mainan so tu dia setuju nak jadi kalau tak memang dia kata TAKNAK!!..senang je aku upah dia dengan maina kat pasar malam jer..hihi lagipun mainan dia dah aim dari dulu lagi..so tu yang idea datang beli mainan..

dari kiri aiman..nuqman..Pak Ngah Lan..Mak Ngah..Tisya..Najihah
Depan couple Amsyar dan Eisha

Actually Aiman dan Eisha nie adik beradik.yang kahwin tu mak sedara dia la...dan best sekali Aiman Eisah dan Amsyar tarikh lahir sama beza tahun jer..21hb Disember..





Nie Amsyar dah tak sabar happy sangat suka dia bila kena puji..time nie Eisah kakak sado pun mood bagus..sekali dengan bunyi enjin motor besar yang iringi pengantin dengan bunyi paluan gendang terus hilang jadi kakak sado..nagis siap jalan tutup telinga..nasib comei ...hahaha


keceriaan terjelas ..napa la anak aku muka seirus jer kan..control ayu dan macho la tu..

tunggu pengantin berarak..eh salah anak pulak..


dah habis macho time nie sempat gambor dengan dia kejap aku busy sikit..


bersama kakak sado yang hari tu manja dengan aku jer semua dengan aku..hahaha macam nak anak perempuan sorang lagi jer..hihi


bersama Nuqman abang control macho jer..tak habis puji diri sendiri katanya "Nuqman handsome kan ma"..


bersama -sama satu jer anak dara makin dewasa dah..ayu sungguh kakak tisya..dah nak sama besar mama jer..lepas nie habis baju mama boleh guna..

bersama kembar kak Tisya  Najihah..semua nak sama 
depa dua orang nie memang rapat sikit tapi najiha nie garang sikit..hihi..semua nak sama ada masa terpaksa beli barang Tisya lepas tu barang Najiha ..kalau tak sentap..sama jugak maklong Terpaksa jugak beli sorang sorang nie pun mesti ada..depa boleh tukar-tukar apa saje nasib spender tak main tukar-tukar..haha..


Setelah habis jadi pengiring pengantin nie si kakak sado telah tewas dulu dan kemudian di ikuti Amsyar..maybe letih kut lena sungguh walaupun bising..dah gambar tak ada gambar diorang berdua..


di sebabkan dia baik dan bagi mood baik sepanjang jadi pengiring dah beli pun hadiah mainan yang dia nak..suka dia teruja dapat mainan..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates