Friday 31 March 2017

Kumpul adik beradik di PD-1st day

Assalammualaikum..

cuti sekolah ari tu bawak budak-budak bercuti kat PD jer..nie pun sebab abang aku dah booking awal kalau tak memang duduk rumah je la anak-anak..dahla paklong ko booking tengah bulan..memang sesak nafas mama ko..

tapi memang rezki anak-anak nak bercuti kan dan kebetulan pulak mama pun dapat bunus so memang sakan la bercuti..abang aku booking company pos laju punya..ok la rumah banglow semua air cond kira ok la cuma jauh dari pekan jer..

masa nak sampai suruh depa share location memang betul tapi kitaorang macam was-was jer sebab sunyi dan jauh dari pekan menjadila kejadian call mengcall tanya kat mana..time tu aku dah angin sebab call diorang nie tak berangkat takpun lambat angkat..alasan tak dengar..dahla kitaorang nak tanya orang pun tak ada bila tanya diorang apa-apa yang berdekatan tak tahu nak bagi info..so aku dah hangin la..last nasib adik aku datang amik padahal dah lalu pun jalan tue..akhirnya sampai tak jadi nak marah sebab puashati dapat bilik ok dan rumah pun selesa..haha

1st day tu kitaorang tak ada buat apa pun just makan apa yang ibu dah masak la..tak ada agenda apa pun just lepak sembang jer..lama sangat tak berkumpul semua..semua sibuk dan ada masalah tapi alhamdullilah kali nie semua happy dapat berkumpul

ini part of the best kumpul adik beradik dan best bila tengok ayah ibu happy bersama anak menantu dan cucu..


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates