Wednesday 30 November 2011

Kecil-Kecil Lagi Dah Ada Konvokesyen..

Nie sebenarnya..cerita sebelum cuti sekolah..Lagi berapa hari nak cuti..Buat menutup tirai sebagai pelajar PRA Sekolah Kebangsan Bidor 2...Tarikh konvo 16.Nov 2011..lama dah baru nak update

Aku ingat lagi masa aku sekolah dulu-dulu pun ada jugak cikgu suruh pelajar buat macam nie..Nie pelajar tahun 6 buat persembahan..Lagu Boria miskin kaya..syok tengok..layan jer...

Nie sebelum ambil sijil..tengah beratur..peace yo..Nama kakak kena panggil dulu sebab huruf A..

Gambar dengan adik la pulak..tapi muka serius bangat..adik ambil berkat.. tahun depan adik sekolah kat sini..

Masa hari penyampai sijil kakak ada ambil bahagian nyanyi..lagu burung kakatua dan jong-jong inai...kat umah hari-hari dia praktis depan aku.sampai nak jemu aku tengok..tapi aku tetap bagi semangat kat dia...
Gambar tengah nyanyi ramai - ramai hubby tak ambil sibuk rakam jer..Aku lak ralit sangat tengok dia buat persembahan..

             

   Noor...


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates