Wednesday 22 February 2012

Ujian DariNYA..

Assalammualikum...

Entahlah mungkin Allah nak uji family aku kut..no merungut yer..

Malam semalam kakak pula tak berapa sihat..tiba-tiba jer satu badan naik bengkak-bengkak macam kena gelagater..petang main sakan malam tergaru sana -sini..benda nie bukan sekali dia kena tahun nie rasa dah dua kali kena camnie..selalu aku sapukan satu badan dengan calamine lotion..bangun pagi esok elok la hilang..Kali nie aku bawak pergi hospital kena satu enjitan di tangan..

kesan kena cucuk

baru lepas kena sapu lotion



 
 
kat kelopak mata pun bengkak
 Kesian anak mama..doktor kata alergic..tapi pelik jugak ianya datang pada waktu nak maghrib..

Dah kena camtu mama catu had main.. boleh main sampai jam 06:30 petang..Hari ini pergi sekolah aku bekalkan air dan makanan..selalu sibuk ikut kawan nak beli makanan kat kantin sekolah dah kena macam nie baru nak bawa bekal..macam -macam kakak nie..aku pesan kat dia jangan beli sebarang makanan nanti jadi lagi kena cucuk...saja jer buat-buat takutkan dia..payah benor nak bawa bekal penat jer mama sediakan tapi tak nak bawak..

Tapi apa apa pun mama doakan kakak cepat sembuh dan sihat selalu..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates