Tuesday 30 September 2014

Beli Barang Baru

assalammualaikum..

hari nie busy sikit nak settel kan dokumen tapi masih sempat curi masa sikit nak buat blog..hihihi..orang kata selinggan kejap..

balik sg buluh rumah ibu hari tu sempat jugak cari barang perhiasan rumah ..mula keluar pergi cari basikal anak dara dulu dah lama minta tapi yang merengek suruh beli cepat Nuqman..tak faham aku dengan budak nie dia yang sibuk pulak..


beli jer terus try basikal tak sabar-sabar dah ..



dah settela tengahari lepas zohor pergi IKEA cari barang ..tu pun kejap jer sebab nak cepat sebab malam ada gathering dengan geng bas sekolah pulak..


kat sana jumpa dengan adik ipar aku dan sepupu Yani a.k.a mak buyung larat jer jalan walaupun tengah mabuk..hihi..



dekat IKEA tak ada barang yang berkenan..besoknya sambung beli barang lagi pergi Nilai 3 pulak..biasala En Hubby nie terlau particular nak beli barang survey setiap kedai..aku membontot je sambil jaga Amsyar dan Nuqman..kakak dapat basikal baru tak nak ikut..ok la bawak anak bujang je..sampai pukul 10 pagi sampai rumah Ibu lebihkurang pukul 5 lebih..nasib tak ramai walaupun  hari minggu..

masa kat sana dapat wasup dari adik aku di pergi jalan bawak kakak..ingat kakak lepak kat rumah rupanya dia pun jalan

ucu dan kakak

minah rempit

Lega barang yang nak dah dapat tinggal nak pasang jer lagi..nie lagi satu kalau barang dah beli mesti terperap atas meja..lamabt nak pasang kalu benda simple aku buat jer malas nak tunggu EN Hubby nie..kat rumah beli cermin hari tu sampai lanie tak pasang lagi..kalau ikut aku aku dah pasang tapi sebab nak tunggu En hubby ada rumah dan tidak busy baru boleh pasang..karang aku pasang ada je tak kena mata dia..so kita tunggu jer la dia buat lambat pun lambat la walaupun dalam hati marah-marah..hihihi

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates