Tuesday 22 September 2015

DIY gula-gula coklat

Assalamualaikum...

Hari tu baca blog mummyayu@blogspot.com.tengok dia ada buat D.I.Y pasal candy flower untuk budak so terus curi idea dia tapi dah minta izin la..nasib sis tu bagi..hahaha

Ok plan nak buat untuk weeding adik aku tapi aku kan jenis tak sabor kalau benda baru kan so aku try buat untuk cousin aku..tapi tak ada cantik sangat sebab first time buat kan..

mana nak cantik kan sebab askar-askar sibuk nak menolong so kita bagi la sebab malas nak dengar zikir dari mereka..tu belum lagi depa cukai gula-gula..karang kejap main solotape karang jap amik lidi la..so aku malas nak naik HULK aku redha je diorang nak main..hahaha



kalau dapat gula yang bentuk bunga lagi cantik tapi kat tapah tak ada stok so aku pun nak cepat so ini pun boleh la..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates