Wednesday 9 May 2012

Trismeter 1

Assalamualaikum..

Trismeter 1
Baru 7 minggu..

Keadaan mama sekarang hanya rasa loya-loya..so far tak da nak muntah yang teruk lagi..alahan mama tak ada teruk sangat seperti mengandung yang lain ..tapi masuk waktu tengahari ke malam jadi lembik..letih dan lenguh-lenguh badan terutama kat pinggang..time malam loya bagai nak rak tapi tak de nak muntah pun..makan pun sikit jer..kalau la sebelum macam nie kan best boleh kurus aku..

Mood berubah kejap-kejap malas..kejap karang moody jer..nasib baik ada papa..papa rajin jugak bantu kemas rumah bila bersepah tolong apa yang patut..setakat nie mood memang malas giler..sory yer papa mood orang mengandung memang gini..masak pun satu lauk jer..kesian anak mama dan papa..papa tak merungut tapi si kakak merungut tengok tak ada lauk tambahan..bukan apa buat kerja lebih sikit mula nak pitam..

Disebabkan malas anak-anak mama jadi mangsa mama..suruh buat itu  ini lah..kadang-kadang tu sampai nak minum mama malas nak ke dapur...yang jadi mangsa anak mama juga..tapi mama syukur sangat pada ALLAH kerana anak mama tetap rajin ikut perintah mama ko nie..harap-harap semua akan berubah tidak lama lagi..

Rasanya setakat nie yang mama alami..mama tahu anak mama excited nak dapt adik kan tu yang rajin tolong mama...

Mama doakan semoga anak dalam kandungan mama nie sihat dan sempurna dan juga selamat sehingga tiba masanya..

Noor..

4 comments:

  1. wiwittt.....tahniah khai...jelesnyer...ko tggu...aku akan pastikan kita sama2 deliver thn dpn...hahahaaa....doakan utk aku tau...

    ReplyDelete
  2. tq..tq..usaha tangga kejayaan..aku akan tunggu berita gembira dr ko

    ReplyDelete
  3. hehehe...aku la...cute girl...
    ..........
    ..........
    ..........
    ..........
    ..........
    ..........
    ..........
    ..........
    ..........
    SUZIE....ngeh3x...
    sor ye beb..aritu aku x pi kenduri nukman...aku x blk kg time tu....urusan keje yg mmg x blh nk elak....

    ReplyDelete


Blogger Templates