Friday 10 May 2013

Aku Kini Dan Selamanya.. :)

Assalammualaikum..

Entry kali nie pasal tuan blog dari dulu sehingga kini..sekali sekala  up sikit story mory pasal tuan blogkan..nak jugak glamer..hahaha..aku tengok dari dulu sampai la nie..camtu jer gaya aku bergambo..posing pun gitu..cara senyun tak senyum pun sama jugak...badan pun jap-jap tembam jap-jap kurus sikit..sikit jer tau tak de kurus macam zaman anak dara dulu..masa zaman anak dara paling berat badan aku 44kg jer..la nie dah beranak 3 paling gemuk 62kg..gemuk dohhh...berapa banyak beza tu dahhh...cantik tu korang sendiri nilai la..kalau aku mesti la aku puji diri sendiri..giler apa kutuk diri sendiri..tapi itu semua ciptaan dari NYA..

Gambar mula dari tahun 2010..masa nie aku tak ingat la berat badan aku berapa..yang ketara nampak pipi tembam jer..


posing untuk majalah mangga ..april 2010


cover perut nie bulan Julai 2010
Disember 2010




























kenapa mcm nak kebelakang jer ...Feb2011

tembamnya pipi aku..nie bulan April2011

Jun2011

Ogos 2011

mana spek??nie bulan Disember 2011


Saja peluk ibu taknak bagi nmpk gemuk..haha nie bulan Jan 2012

aku ke tu?? nie bulan Mac 2012

Bagi tahun 2013 setakat bulan nie..berat badan terkini yang baru lepas timbang adalah..jeng..jeng..jeng...59kg..naik lagi..dah elok 56kg masa habis pantang..nie naik lagi..mana tak naik siang malam makan jer..ialah nak nyusukan si Amsyar kalau diet karang tak kenyang pulak si Amsyar..kesian pulak..hahaha.itu semua 1001 alasan aku jer bila badan dah naik...tapi korang tengok gemuk ke aku..???

mula start kerja selepas cuti 60hari Feb2013

Mac 2013

April 2013


Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates