Tuesday 28 May 2013

Orang Dah Lama Ada Aku Baru Nak Ada...

Assalammualaikum..

Orang semua dah naik komuter aku baru nak pergi beli tiket..ketinggalan jer..hahaha..

Actually benda nie memang ada minta kat En Hubby masa-mula keluar suruh dia beli.tapi En hubby buat tak reti jer..aku nak beli pakai duit aku..hurmm nonono...kedekut tidak la..tapi aku rasa tu kan tanggung jawab En Hubby untuk membeli keperluan bini dia...hahaha..over betul..

Hari tu aku ada sound dengan En Hubby " pa nie mother day bagi la hadiah sebagai menghargai jasa penat lelah yang "..ya pun tak...tidak pun tak de cakap...yang ada hanya senyum jer la sambil tayang gigi..ingat iklan colgate apa....pastu aku sound lagi "pa tak nak bagi hadiah pun takpela bagi bunga pun ok..orang pompuan suka bunga" ..yang nie dia ada suara pulak " takpayah nak membazir bukan boleh makan pun.."aku cakap dalam hati bila la laki aku nak romantik nie..actually u all laki I memang tak romantik dari zaman kami bercinta lagi pun..so aku dah biasa sangat bab macam nie..so ko pasrah jer dapat laki macam nie..

Tapi dah lepas mother day tup..tup..tup balik bawak barang yang diidamkan..syok giler ..En Hubby memang gitu masa kita cakap kita nak itu ini dia diam jer..takde pun tunjukan tanda setuju ke apa..tau tau jer nanti dia dah belikan pastu bagi jer kat aku..dia takan cakap dia nak beli..so sebelum dapat haruslah bermasam muka ala-ala merajuk sure tak lama pastu dapat..hahaha..tu taktik aku kalau nak..hahaha..


 For En hubby thank you so much...

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates