Wednesday 15 May 2013

Makan Dan Lepak Rumah Ibu..

Assalammualaikum..

Hai readers..thanks sebab rajin buka and baca belog aku yang tak seberapa sangat nie..

Nie cerita hujung minggu hari tu..kitaorang adik beradik kalau dapat berkumpul suka buat aktiviti makan-makan..sama ada makan kat luar atau pun buat BBQ jer..ialah masing-masing dah kawin semua merantau tu yang susah nak jumpa..macam aku duduk Perak..abang aku kat Sungai Buloh.dia tak de masalah dengan kesesakan lalulintas..adik aku Fairus kat Melaka..yang nie memang jarang nak jumpa..bizi memanjang jer..Ucu kalau kitaorang balik dia pun balik..kiranya yang susah nak berjumpa orang melaka jer..

Malam tu buat BBQ..macam biasa Tuk Ayah kan prepare tempat  BBQ..nasib atuk kerja malam..boleh joint kitaorang..

tempat bakor

bakor jangan tak bakor..seksi atuk

anak beranak tak suka pakai baju

acara potong 



Walaupun tak pergi makan luar ( kedai ) tapi kitaorang tetap makan kat luar rumah..kat posh pun jadi tempat makan..
makan time

lauk BBQ malam tu..ikan..sosej..ayam..kentang

comel tak kak ton.. :)

Seronok kami malam tu duk lepak sambil makan-makan..sebenarnya banyak lagi gambo nak masuk tapi kebanyakan gambor kaum hawa tak bertudung..so kaum bapa jer menopoli..

Malam tu kitaorang kekenyangan sebab makan banyak sambil gelak..dapat kumpul adik beradik memang satu moment yang indah..budak-budak sibuk main jer...baru perasan gambor aku takde..sibuk amik gambor orang diri sendiri takde..

Noor..







No comments:

Post a Comment


Blogger Templates