Friday 24 January 2014

Azam Aku

assalammualaikum..

baca title kat atas macam best jerkan..macam nak buat je kan..dari tahun ke tahun azam aku tetap gitu..hahaha..korang punya azam dah capai belum...aku punya azam yang satu tak tercapai lagi..hahaha..asyik tertangguh dan ada jer alasan setimbun bakul..hahahaha..gelakan diri sendiri kerana tak kuat semangat..

actualy takde teruk sangat pun just nak diet ataupun orang kata nak kurang makan..nak maintain berat badan macam dulu..teringgin nak jugak pakai saiz zaman anak dara dulukan..zaman anak dara size "S" zaman la nie toksah tulislah..karang ada yang tersedak pulak..

bila makan sikit aku akan terpikir kejap aku dah menyusukan si Amsyar nie..karang tak cukup pulak zat sampai kat dia..makan lebih sikitlah takpelah lepas tak bagi nyusu Amsyar baru start diet kan..hahaha...otak aku terlampau banyak memikirkan..so makan la bertingkat-tingkat...

hari tua ada la kejap main badminton dengan Nuqman..tapi main sampai 10minit..dah stop..lepastu bagi alasan Amsyar tak reti diam semua nak kutip benda kat luarkan..alasan takde sapa nak jaga padahal mama dia megah dah..hahaha..see alasan bertingkat lagi..

anak-anak pulak suka makan kalau tak habis padahal bendanya sekali ngap jer nak habis  alsan budak-budak tak boleh habis..apa lagi mama juga yang ngapkan sampai habis..alasan tak baik buang makanan ataupun membazir..see alasan lagikan..

tuan belog

it's me

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates