Tuesday 28 January 2014

3 "A"

assalammualaikum..

aku tak suka kalau baca news mengenai pasl kes buang bayi ke..kes bunuh ke ataupun apa yang melibatkan anak kecil..sedih bila baca..tak takut dosa betul diorang nie..tapi aku happy bila orang cerita pasal anak-mereka dengan bermacam kerenah.... seronok betul jadi seorang ibu bila dapat lihat anak membesar dengan sihat.. cantik..comei ..hensem..pandai..biasalah dah kategori mak-mak nie memang suka baca belog orang cerita pasal anak-anak diorang..

aku bangga kejap dengan diri aku yang dapat beranak sebanyak 3 kali..hebat kan..masa dulu mula mengandung dengar orang kata sakit bersalin sakit dia lain macam..nervous kejap..tapi dah lalui rasa cam tak caya pulak..aku wanita hebat..hahaha..baru 3 orang dah kecohkan..orang lain tu ada sampai enam tujuh lapan kali..rilex jerkan..tu la kuasa ALLAH beri pada wanita bukan pada LELAKI..Tazkirah jap..

malas nak tulis lebih layan gambar anak-anak triples A..yang sulung Ainur Batrisyia Balqis bermaksud cahaya bijak/cerdik..yang no dua yang Amreen Nuqman bermaksud pemerintah kebaikan..dan bongsu Amreen Amsyar bermaksud pemerintah yang cergas..

sorang pemerintah baik & sorang pemerintah cergas

cahaya bijak & pemerintah cergas

abang & kakak

Amsyar

bersama mama

Sejak jadi mak nie keperluan banyak diutamakan pada anak jer..bapak dia la nie dah jatuh no2..hahaha..



No comments:

Post a Comment


Blogger Templates