Wednesday 1 April 2015

akikah @ cukur jambul

Assalammualaikum..

Hari tu abang aku buat majlis aqiqah untuk anak ke4 dia..kata puteri bongsu la..bongsu ke??hahaha..buat masa nie dia menang anak la sebab kalahkan aku..aku still 3 tapi En hubby dah bagi hint nak tambah sorang lagi ..aku saje buat blur and tiba-tiba pekak jap..hahaha..

majlis aqiqah kitaorang datang time makan je sebab time tu pulak ayah tak berapa sihat..so gambar pun cilok dari fb akak ipar aku..

alahai comei fifah

nie anak buah yang ke 8 dalam family aku..mak aku nie cucu perempuan dia 5 orang cucu lelaki baru 3..kitaorang panggil afifah mama dia pangil hanani..

amboi mata tak payah nak besarkan ye


family abang aku..nasib dapat hero sorang
kakak ipar tetap maintain badan walaupun beranak 4..aku je makin kembang semangkuk..hahaha

kumpulan marhaban
kumpulan marhaban nie time seisi pagi so pagi kiranya perempuan petang seisi lelaki pulak..

princess lena di ulit mimpi

budak tahfiz
budak tahfiz diorang jemput lepas zohor..ramai jugak..seronok dan meriah tengok..tapi time nie kitaorang dah balik pun ayah tak berapa sihat..


bersama hero malaya

last sekali amik gambar juga dengan afifah tapi saje sabotaj gambar makngah dia..time nie dia nak tidur..tu yang dah cebik..geram je tengok balik..mula la rasa macam nak baby girl tapi aku dah malas nak beranak kecil ..letihla dah tuakan..hahaha..takpela Amsyar kan baby..comei je kalau suruh dia buat baby..Amsyarrrr buat baby pleaseee...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates