Friday 17 April 2015

Kabinet

Assalammualaikum..

Alhamdullilah rezki tahun nie dapat la buat kabinet dapur..dah lama terlopong dan menyakitkan mata jer bila ke dapur..ecehhh selama nie ok jer kan masak..betul la pepatah kata habis madu sepah di buang..hahaha

aku kalau dapat duit lebih aku suka beli barang atau benda yang nampak dan kekal lama..so  nanti aku duduk duduk sorang-sorang aku cakap  nie barang hasil titik peluh aku..hahaha..memang orang pompuan memang gitu orang laki tak macam tu kan..hahaha

nie masa dah keluarkan barang ..kerja pun dah separuh jalan..En Hubby wasup gambar sekeping nie jer..aku kat opis mengelijat dah nak balik nak tengok hasilnya..tapi En Hubby pun kejap je tengok lepas tu kena pergi kerja balik..so abah la tunggu sampai siap..

dalam proses
tula nanti ada rezki nak buat kabinet atas pulak..haritu nak buat atas sekali tapi modal tak mencukupi so perlahan-lahan buat sikit-sikit mana yang mampu kan..


balik kerja masuk ruang dapur senyum lebar akak tengok dapur dah cantik..tapi yang tal cantik cuma rak pinggan tu semak pulak kat situkan..hahahadapur aku memang besar lagi nampak luas aku rasa..makin berkobar nak masak 


sekali pusing sikit sakitnya mata tengok barang yang nak kena kemas..pekerka tu keluarkan letak tepi..so pandai-pandaila kemas balik dan susun dalam kabinet baru nie..



so sekarang dapur aku dah cantik dan hampir complete mengikut kepuasan aku..kakak semalam balik tak habis puji cantiknya dapur kita..senyum-senyum jugak macam mama dia sebab puas hati dengan dapur..

kira aku puas hati la dengan kerja dia kemas tapi En Hubby jer yang tak puas hati dia kan tahap over cerewet dia..entahla aku tengok ok jer janji aku puas hati..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates