Thursday 23 April 2015

Projek Akan Datang..

Assalammualaikum...

nie ada lah hasil tangan aku yang tak berapa kreatif..nie baru separuh jer siap..nak tengok full edition kena tunggu next month year..haha :)

hari tu google ingat nak bunga buat sendiri..bunga yang nampak macam gempak jer kan..macam orang akan cakap nie ko buat ke?..gitu la gayanya..

Image result for bunga kertas diy


Image result for bunga kertas diy

Image result for bunga kertas diy




lepas di tilik dan dikenal pasti tangan aku mampu buat nie jer..tangan orang tak kreatif gitu gamaknya..hahaha..



mula-mula test guna harta benda pejabat dulu..haha..dah ok dan cantik baru beli kertas sendiri..



buat kat rumah aku stress jer..kejap-kejap karang kena perhatikan si kenit nie..kacau jer..aku nak buat pun tak berapa kemas.. gamak nya kena curi masa kat pejabat la buat..stress aku di buatnya..


dalam proses buat bersama assistant kakak

hasilnya






dah siap cuba pulak matching-matchingkan kena tidak..cantik ke idak..buat benda simple pun macam nie pun nak stress..hahaha



nie dah siap sepenuhnya tinggal nak tampal jer..dah siap buat bunga kipas nie try buat perkataan untuk phootobooth nanti..ehhh tercerita pulak..hishhh tangan nie nak taip jugak..hahaha

sebahagian perkataan
nie pun aku buat sendiri..tapi tetap nak google ayat dan kemudian kita cilok ayat dan minta di halal kan yer..

setiap kali siap aku wasup kat adik aku..tension jer member tengok aku yang excited and over yer..yela zaman kakak ko mana ada benda nie..so tu yang over sikit..modal pun tak banyak jugak..modal tak kira janji cantik..puashati dan kebabom..hahaha

full citer tunggu next entry..bye

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates