Friday 24 August 2012

1 Syawal

Assalammualaikum...

Selamat Hari Raya..Tahun nie tema raya kami blue color...nie warna favourite aku..tak sangka anak laki aku pun minat color nie..

Tahun nie baru berkesempatan dapat pergi sembahyang raya..seronok rasanya..Dulu banyak alasan kan anak kecil la..bendera jepun time nie la nak keluarkan..Tahun nie alhamdullilah tiada halangan..Selepas sembahyang raya seisi  wajib apa lagi seisi mengeluarkan ayak mata ...sapa banyak dosa sure nagis..seisi bermaaf-maafan nie perlu sesangat-sangat....manataula kan ada "ter"apa-apa jerkan.....Tahun nie aku dengan adik aku jer raya kat rumah mak aku..abang aku kat umah mertua dia..


 Hubby with ayah




minta maaf ayah



Maaflah yer gambar semua kurang memuaskan ..biasalah tangan bukan profesional kan..semua pakai handphone..ada kamera memori kad tertinggal..amik ko dapat bebelan percuma dari Hubby..


yang minta ampun yer bang..
 Giliran cucu pulak salam dengan Tok ayah dan nenek ibu..

kakak tisya




adik nuqman


Selepas seisi bermaafan -maafan kita bergambor la pulak..

kami sekeluarga

Ibu,Ekyin,ayah



Yus sekeluraga..tahun nie tema warna warni

with my darling


ada rupa najwa latif tak?

kuih raya dikiri kanan ku..

 Hurmm lepas jer seisi bergambor Nuqman dah tukar baju panas katanya..yang setia pakai sampai ke petang anak dara aku jer..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates