Monday 13 August 2012

Alhamdullilah..

Assalamualaikum..

Tinggal berapa hari lagi nak raya..alhamdullilah masih bernafas sehingga saat ini..

Syukur sangat sekarang semuanya sudah kembali pulih..kesihatan aku pun dah bertambah baik ..hari tu buat check up semua menunjukan tanda positif..terima kasih la pada yang mendoakan kesihatan aku..hanya ALLAH akan membalasnya..

Tapi yang tak bestnya nak kena ganti puasa pulak..ingatkan boleh penuh tahun nie..hurmm tak pelah demi kesihatan aku dan baby nie aku redha jer..

Terima kasih pada NYA yang menberi kesihatan yang baik pada aku..

Setelah semuanya rasa ok aku mula lah pikir macam-macam nak buat..masa kurang sihat hari tu..aku malas nak pikir pasal raya..pasal kuih raya....pasal baju raya..pasal kemas rumah nak sambut raya..aku cakap dalam hati lantakla mana yang ada jer la..tapi  la nie kesihatan dah beransur baik..selera makan pun dah ok..tak de rasa bad mood macam dulu..habis semua aku buat..cuti sabtu ahad habis aku penuhkan dengan aktiviti mengemas rumah..cuci langsirla..cuci sarung kusyen...dan yang best boleh pergi shopping baju raya..baru teringat nak beli baju raya..hehehe..

Alhamdullialh semuanya dah beres dari A-Z...seronok pulak macam tak sabor nak raya jer..Tinggal nak kemas baju nak bawak balaik kampung jer lagi..tahun nie giliran rumah mak aku..kitaorang laki bini adakan sistem giliran untuk balik kampung bagi mengelakan bermasam muka..hehehe..


Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates