Thursday 8 November 2012

Air Penawar

Assalammualaikum..

Perbualan anak dengan mak..

Nuqman : Ma tahu tak buat air penawar ?

Mama : Tak tahu la dia ada baca ayat dia..

Nuqman : ala ma senang jer macam atuk buat bukak penutup botol tapi mesti ada air la..pastu baca pastu tiup kat dalam botol..ha kan senag jer..

Mama : ???####@@@@..dia ada ayat dialah dik..bukan sebarang tiup jer..tak pela nati mama buatla

Nuqman : ok..nie air yang atuk buat dah habis nanti mama buat la

Aku apa lagi buat macam dia suruh aku cuma doa sikit supaya allah sihatkan anak aku..pastu aku baca al-fatihah pastu aku pun tiup..pastu bagi dia minum..hahaha lawak pulang rasanya..

Aku harapla dan berdoa agar allah perkenankan doa aku dan menjadi air penawar..doa seorang ibukan..

Setakat nie Nuqman on off demam lagi..kak sya tinggal batuk jer..bila lah anak mama nak sihat nie..mama doakan semoga cepat sembuh..amin...

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates