Friday 30 November 2012

Makan-makan

Assalamualaikum..

La nie tak tahu la sapa yang ngandung dah..mengidam over sangat..aku yg dah tengah sarat nie tak de la nak makan sangat tapi En Hubby nie mengidam macam-macam..

Hari tu habis kerja En Hubby amik terus pergi Teluk Intan nak makan nasi arab..Nama restoran tu Asiatica Palace..bolehla makan dan harga dia yang aku rasa tak patut sangat..Dah la kat pejabat hari tu aku banyak kerja nak setelkan..sampai sakit pinggang aku..bajet balik rumah nak lurus pinggang kat tilam..kat opis dah terbayang-bayang tilam..

En Hubby + Tuan blog
Dekor tempat tu cantik jugak la..cuma aku jer tak da mood nak bergambor..penat sangat..nak makan pun kurang selera..

lamb Mandy

Greek Chicken Kbobs
dengar nama macam gempak jer..tapi makanan dia boleh jer kena dengan tekak aku..sebenarnya aku rasa nasi arab yang abang ipar aku bawak kat Shah Alam tu lagi sedap dan puas makan..Teringin punya pasal kan bedal jer apa yang ada..

share berdua..

Nuqman teruja tgk

Nuqman first time makan kambing..banyak jugak dia makan..dia kacau ayah su dia makan..si kakak buat hal sendiri..sibuk tangkap gambor jer..


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates