Tuesday 27 November 2012

Family Day

Assalamualaikum..

Family Day sebelah keluarga En hubby dibuat di Kuala Kubu..macam-macam aktiviti yang diaorang buat..aku tak boleh nak citer detail sangat sebab aku tak joint..hehehe..bukan apa aku kan admit kat hospital..Aktiviti dari yang kecil hingga yang tua..semua ada..tapi yang pasti enjoyla dan happening..itu kata mereka-mereka yang datangla..
banner

Sponsor besar nie..tumbangkan lembu dan homestay..masak-masak semua dibuat oleh para wanita..

 


Menu yang aku ingat ada hari tu sup , bihun sup ,lemang dan rendang lagi entah apa banyak jugak la..



lemang power
Aku secara rawak jer aktiviti ..kan tak joint tak tahu yang mana dulu..
nie rasanya untuk kaum ibu atau kaum wanita..pertandingan buat teh tarik paling sedap..sapa menang pun aku tak tahu.. kalau aku masuk sure aku kalah..hehehe..



tukang rasa
Acara tarik tali pun ada..nie campur  anak buah dan  makpak sedara..lepas acara nie semua bising sakit tangan la..sakit kaki la..sakit badan la..biasala tu kan


 
pertandingan main congkak pun ada.. En Hubby menang masa tu tapi biasalahkan gambor tak ada..fotographer dengkila tu tak nak snap..hehehe..

anak buah + mak sedara


rebut kerusi

nak tengok kulit sapa paling hitam

isi air dalam botol

cayala Nuqman pun joint



 yang acara nie aku tak sure menag ke tak?..tapi aku rasa menang kut..hehe..papa ko yang beriya-iya sangat..cuma acara tiup belon jer anak-anak aku tak joint..takut katanya..


tiup sapa yg besar
Acara nie memang diorang suka..

abaikan penyapu kat belakang.
Gambor sekeluarga wajib..cantik color baju diorang..aku tak joint pun dapat sehelai..tapi sampai la nie tak pakai lagi..kecik ati punya pasalkan..majuk jap dengan diorang semua nie..



hadiah

 Memang banyak la hadiah yang diorang dapat..hamper untuk cabutan bertuah pun dapat..barang -barang hadiah yang dapat habis semua aku gunakan..tamakan..dari simpan baik aku gunakan..tapi family day nie buat untuk mengeratkan silatulrahim..yang mana jarang-jarang jumpa  disebabkan semua duduk jauh-jauhkan..busy dengan kerja la ..yang student busy dengan belajor..acara macam nie jer dapat mengeratkan..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates