Friday 22 March 2013

Cuci Mata

Assalammualaikum

Hari nie saja jer nak layurkan kat reader gambor makanan yang aku masak untuk minggu nie hari Isnin hingga Khamis....sedap ke tak sedap hanya tuan makan jer yang tahu..tapi aku nak habaq jugak aku masak mestila sedapkan..kalau ada sesiapa complain karang aku mogok tak nak masak...pergi la makan kedai ...biar tokey kedai tu kaya raya..

Lemak udang + sayur
 Tapi kalau complain tu bagus jugak..boleh perbaiki lagi mutu masak.kan..kan..( sajer nak sodap kan hati nie)
kurma ayam+sayur+sambal belacan
Kalau makan kurma mesti nak ada sambal belacan..baru power..En Hubby aku ada resdung tapi tetap aku bubuh belacan banyak..hahaha..Lepas tu bising bersin..sapa suruh makan kan..???

Mesti heran kan lauk nie jer ke untuk minggu tu..nie aku dah sediakan kronologi -kronologi dia yer..wah skema tul siap kronologi gitu..ingat kes tanah runtuh ke???
Isnin
~ Masak..Lemak Udang cili api dengan syur goreng..Alhamdullilah kenyang...
Selasa 
~ makan kedai mamak lepas balik kerja semua dah kenyang balik membungkang depan tv..
Rabu
~ balik kerja makan kedai ala thai...dah kenyang balik golek depan tv membesarkan badan lagi
Khamis
~ rajin sangat..masak sambil mencampakkan baju kat washing mesin..
Jumaat
~ bajet bungkus kut sebab anak-anak dah plan nak tidur rumah opah..



Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates