Thursday 21 March 2013

Kakak oh Kakak

Assalammualaikum..

Hari tu layan drama dengan kakak..Dah lama tak tengok drama sama anak dara..ialah asyik sibuk sekolah jer..si bam-bam pulak tengah di ulit mimpi dalam buaian..Nuqman dengan papa keluar pergi klinik..Lega Nuqman tak ada kat rumah kalau tak remote asyik kat tangan dia jer pastu aku rasa aku pun dah boleh jadi ultraman dah..tak pun kartun..

Mula-mula tengok drama tanggang ayu..ada lah babak si ibu nie pukul anak dia..terus jer si kakak nie hangin dan beremosi..

Kakak : apalah mak dia nie ..bodoh betul pukul baby dia..orang dengan baby kena sayang kan ma?

Mama : yela..kita mesti kena sayang baby..macam mama sayang amsyar..

Kakak : tu la ..kena sayang kena cium macam kakak sayang amsyar kan ma..kalau tak nak meh bagi kat kakak jaga..

( Mama cakap dalam hati jer emo jugak anak aku tengok citer macam nie..nie hanya lakonan jer la nak oii..)

Pastu kakak layan drama chanel Oasis  pulak..emo jugak..sampai leleh air mata jugak tengok cerita derhaka  tajuk ampun kalau tak silap aku la.. harap maklum yer bukan anak jer leleh makye pun leleh jugak tapi baru nak feel  cerita tamat..hampehhh..

Si kakak nie memang gitu kalau tengok cerita lawak ..gelak sakan...(memang la gelakan takan nak nagis kut..apala ...)Kalau sedih ada pulak bab kuarkan air mata  dia pun terjebak jugak..leleh air mata pastu cepat-cepat lap air mata takut orang perasan..cover cun konon...tapi kalau mama ko tengok habis basah pipi sambil merah hidung..feeling lebihhhhhh bajet watak tu macam kena kat ko jer..poyo jer kan..pastu sakit kepala sebab nagis sekat-sekat..hahaha..tapi aku ngaku aku nie sensitif sikit tu pasal anak dara aku kuat sentap jugak..



Noor...


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates