Thursday 21 March 2013

Sweet Memori..

Assalammualaikum..

Sambil mentadarah kerepek nenas yang bapak mertua aku bagi..dan ditambah pula kerja tambahan iaitu sekodeng blog entah sapa-sapa jer aku bukak..baca satu blog ke satu blog tiba-tiba teringat sesuatu..Terjerit jap kat opis nie..jerit dalam hati jer..giler apa nak jerit kat opis karang tak pasal orang cop aku meroyan pulak..dah la baru lepas bersalin..

Bulan nie kan Bulan Mac..korang mesti cakap dah tahu dah nak masuk bulan April pun..tapi aku nak jugak inform ..Camne boleh lupakan..dah nak masuk hujung bulan dah..macamana boleh lupa saat manis nie..manis sangattttttt la..

Ditaip ayat sekali lagi camne boleh lupa memori dan detik-detik indah nie ..tarikh keramat nie 01/03/2004 sehingga  01/03/2013....9 tahun sudah..cer korang teka tarikh apa?..mesti korang mengata akukan... ngada-nagada kan..nak suruh orang teka pulak..sekeh kepala karang baru tau..ehhh sekeh kepala tak boleh  sekeh gambor jer dapat..hahaha..tak lawak yer..majuk jap..tak nak teka tak pe korang baca jer la sampai habis..Cepat betul masa berlalu....rasanya macam baru semalam jer memulakan KERJA..yesss tarikh aku mula start kerja kat opis nie.

Company nie  sebuah Company Penyenggaraan Jalan..Company aku lima tahun sekali buat family day dan tiap-tiap tahun ada anual dinner..tapi kesian sekali pun tak pernah pergi anual dinner..hahaha..dasar malas nak join..bukan apa setakat makan -makan jer and karok..tak minat la aku..tapi family day tu joint la..yang aku ingat opis pernah bawak aku ialah  pergi Medan , Indonesia..Langkawi....Krabi , Thailand dan terbaru nie aku tak dapat join aku tengah pantang..diorang pergi Bandung Indonesia..tension aku..

Apa-apa pun alhamdullilah dengan rezeki yang di berikan..syukur dapat tempat kerja yang best dan kawan yang separuh ok separuh tak ok..hehehe..Nak eksyen jap nak kabo cawangan aku dari tahun 2009 sampai 2012 top 1 in 9 area..hahaha..berlagak jap..

Sekian siap sudah entry yang poyo..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates