Monday 25 March 2013

Senyum Sampai Ke Telinga..

Assalammualaikum..

 Entah apa mimpi En Hubby tiba-tiba bagi hadiah kalau orang putih sebut present....Nak kata besday aku..besday aku lambat lagi..nak kata annivesary....itupun lambat lagi....musykil kejap  bila En Hubby bagi hadiah lebih-lebih lagi  bukan pada hari istemewakan..kan....tapi dalam hairan bin ajaib ..tertanya-tanya tetap amik jugak..terima jer la kan dah En Hubby nak bagi....katanya saja jer bagi takan tak boleh..ok alasan boleh diterima...

Kalau korang seronok tak???...nak pulak dapat  dari orang tersayang....kalau aku dah tentulah gumbira..aku sendiri tanya aku sendiri juga jawab..hahaha

Setahu aku memang benda nie aku ada cakap nak beli tapi tak kesempatan nak pegi beli jer..nak tahu apa yang En Hubby bagi..

siapa saya??

Saje jerkan masuk dalam paperbagkan..rasa-rasa dah boleh tahu kut jawapanyakan..







**********tekan bawah lagi*********



V



V



V



V



V



V



V



V



V



V



V



V




saya Alain Delon

********sikit lagi********










*******sikit lagi*********











********sikit lagi*******









******* ha dah sampai dah*******


Sebenarnya malu nak tunjukan..tapi nanti kecik hati En Hubby kan..so nie just menghargai pemberian suami kita jer tau..bukan nak eksyen yer..





























Cantik tak saya baring?

Saya berdiri lagi cantik
Cantikan..nie pilihan En Hubby  aku ikut jer..aku kan jenis tak kisah apa-apa pun boleh..tapi En Hubby dah warning awal-awal suruh jaga beg nie..lepas pakai simpan elok-elok..jangan main campak-campak jer..hahaha..aku kan gitu suka suki jer nak letak handbag..lepas nie conform aku jaga elok-elok sebab nie pemberian En Hubby..kalau sendiri beli sendiri mau ingatla...

Aku suka sangat sebab color dia cantik dan besar ..faktor yang besar tu yang best sekali.. sebab boleh la aku sumbat pampers anak ngan baby wipes...kalau muat lagi maybe botol susu pun boleh jugak..hahaha..

apa-apa pun thank you so much my darling..sebab bagi present nie..I Love You..hahaha dah dapat present baru nak Love-love..kalau tak I Lap U jer..hahaha....lepas nie nak tunggu hadiah besday dan anivessary pulak..

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates