Thursday 13 June 2013

Perli Ke Apa??

Assalammualaikum...

Wahhh lama sungguh tak menambah kan entry dalam belog sendiri..apabila tahap kemalasan untuk menaip tiba ini jadinya..asyik buka belog orang baca-baca ..gelak-gelak..senyum-senyum..belog yang citer sedih aku malas nak baca sangat..mana tak hati mak hati tisu mudah no kuarkan ayak mata..so baik baca belog yang gila-gila sikit...

aku tak tahu sama ada itu satu sindiran ataupun sebaliknya.. walaupun dah dekat sepuluh tahun tidur sebantal aku masih kurang paham kut..kut la yer..

hari tu ada aku bagitau nanti  ada masa nak pinjam basikal En hubby nak kayuh..nak kurangkan lemak di badan...nak excercise sikit..mana boleh dia jer nak kuruskan..dia kata ok jer..Tapi sejak dua menjak nie sibuk le En Hubby  kata nak belikan aku basikal..katanya boleh berkayuh berdua petang -petang..konon nak romantika de amor la..pastu si amsyar tu nak dicampak kat mana kalau dua-dua kayuh..Asyik ulang ayat tu jer..basikal idak juga muncul..aku tau sebenar point dia cakap macamtu aku jer yang buat tak paham..hahaha...ala nak cakap aku gemuk takut bini dia jadi Hulk..so cakap macam tu..kan..kan..kan..

Memang aku dah perasan pipi pun dah naik tembam..tapi bagi la slow-slow nak kurus...nak buat diet macam member opis tapi nafsu makanaku kuat pastu setan dok bisik-bisik kat telinga..suruh  makan je..dan berkata-kata ko kan nyusukan anak nanti anak ko lapor..yesss..tu betul..hahaha..apa lagi makan la..pastu gemuk tension..macamtu la aku..hehehe..

Gemuk ke kalau ikut BMI normal jer..berat la nie 60kg tinggi 161cm..normal kan..kan..kan...


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates