Monday 24 June 2013

Sepeti Di Janjikan..

Assalammualaikum..

Seperti yang dijanjikan..siapa keputusan periksa menonjol dan maju aku bagi hadiah..tak kisah la murah ke mahal aku belikan..tapi mama ko kejam tetap beli yang murah..hahaha..ada jer alasan bila diorang minta yang mahal..so budak-budak nie macam faham..bagus..

So keputusan dia dan pemenang dia adalah Nuqman..ok..keputusan ujian sekolah agama kali meningkat dan positif..sayang nuqman..macam biasala Nuqman kan pegang pada janji..tetap tuntut hadiah selagi tak dibeli lapanpuluh lapan kali asyik tanya..naik fedup aku..so ikutla permintaan dia

Dia mintak mainan aku cakap dah nak termuntah mainan kat rumah..bagi change la pulak kat Amsyar beli mainan..dengar nama Amsyar cair terus jer angguk setuju..sayang adik nie..so aku decide belikan baju bola..dia kan suka kumpul baju bola..so di setuju..aku apa lagi lapang otak aku..dia berminat..kalau tak mampus aku nak cari barang yang dia minat..

Untuk si kakak pulak tak de hadiah..sebab pretasi menurun..giler kejam mak ko..yer memang kejam sebab bukan sikit penurunan banyak ok..tu yang tak boleh bagi muka..muka dia dah macam sardin dalam tin tak dapat barang masa aku belikan untuk Nuqman..mata dah berkaca-kaca  tapi aku buat tak nampak jugak kalau aku beli jugak sure dia pikir tak belajar pun boleh dapat jugak..so bab belajar mama ko kena tegas sikit yer..janji tetap janji....nie sebagai pengajaran pada dia..supaya belajar lebih rajin lagi..

Untuk anak-anak mama..dah besar nanti baca belog nie yer:-

~~My love kak Ainur & Nuqman~~
Mama sayang kamu berdua... mama mahu kamu semua berjaya dalam apa jua bidang yang kamu minat..untuk itu pelajaran adalah paling utama untuk berjaya.oleh itu mama doakan semoga anak mama berjaya dan dapat membanggakan mama dan papa..belajar untuk pandai bukan belajar untuk dapat hadiah ok..ini semua untuk masa depan kamu..sayang ketat-ketat anak mama..

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates