Friday 6 December 2013

Nak Merajuk Tak Menjadi..

Assalammualaikum...

Ingat nak merajuk ala-ala manja dengan En hubby..konon-konon nak boikot tak mo cakap..gediks kan..kes pun takada besar mana pun just En Hubby lepas  Isyak kat surau terus tak balik rumah kuar lepak dengan member dia... tinggalkan aku dengan Amsyar kat rumah..dah Amsyar tak sihat tidur pun awal tak sempat nak main gaduh-gaduh..Kak Tisya and Nuqman kat rumah ibu..hurmmm bosan giler..tengok tv pun citer tak ada best..asyik tukar chanel kalau remote tu boleh cakap mesti dia kata sakitlah badan aku asyik tekan sana sini..hahahaha....Itu kes malam punya..

dalam kereta balik kerja tengok ada cheese kek tapi buat tak-buat tak nampak..hahahah gediks kan..padahal  En Hubby bukan kisah pun aku majuk ke tak majuk..dia dah paham..hahaha..Lama sikit terus En Hubby kata " tu ada kek baru..rasala.."..aku pun laju jer buka tapi still muncung..hahaha lawak marah tapi tetap nak makan..dah makan tu automatik mood terus ceria..terus main suap menyuap dalam kereta..hahaha..pandai dia saiko aku dengan kek De Sue Bakery nie..dia tahu aku kan peminat tegar kek kat situ...terus hilang moody aku..choii sangat kan..

Photo: Kek dr de sue bakery  terbaikkkk..sedap sangat
cheese bloco a.k.a cheese meleleh
Yang best malam tadi dia tak keluar pun sama-sama jaga Amsyar yang tak sihat...tapi kejap jer pastu dia yang tidur dulu..sama jer tengok tv sorang-sorang gak..choiii sangat kan..malas nak majuk dah..aku yang jugak yang tensi..hahaha...




Mama Noor 

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates