Tuesday 9 June 2015

Ucu Dah Tunang

Assalammualaikum...

Baru-baru nie adik aku dah pun selamat jadi Tunang orang..so dah trend sekarang nak ada pelamin la bagaikan..so akak yang tak berapa kreatif telah pun buat pelamin mini tu dengan bantuan En Hubby..dia sebenarnya yang dekor aku tak berapa pandai pun ..bangga aku dapat En hubby gitu yang super kreatif..

tapi macam biasa la buat dengan dia tak sah gadoh manja kan..dia semua nak prefect cantik teliti dan kemas..macam aku jenis simple macam nie pun dah ok dia selagi tak sedap mata dia selagi tu la dia tak puas hati..sabor jela aku..

kitaorang buat mini pelamin dari pukul 10 malam sampai pukul 2 pagi..ko bayangkan hasilnya camne..tu pun esok sambung touch up sikit mana yang patut..terkejar-kejar pergi beli barang dan aksesori lain..



nie hasil dekor malam bersama En hubby..letih buat kerja dengan En hubby super cerewet..tu tak kena nie tak kena aku tengok ok jer..


kita bagi dekat sikit gambar..separuh siap bagi dia kalau bagi aku dengan adik aku tu dah ok dah ..tak serabut sangat tapi En Hubby kata tak da lighting pulak..so esoknya rajin pulak ayah pergi cari sportlight..ikut sangat cakap menatu dia kan..


semasa dia touch up nie kitaorang keluar pergi beli buah so balik tengoh dah siap hasilnya touch dengan ayah pulak..



biasalakan tangan tak bedung masa kecik kan tu ambil gambar tak cun..kira cantikla mata aku tengok..rata-rata yang datang pun pujila hasilnya..ada yang ingat kitaorang sewa padahal semua buat sendiri..so sama nak tempah kitaorang buat mini pelamin boleh la contack yer..hahaha..gurau jer takde makna aku nak cebur bidang macam nie..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates