Wednesday 23 March 2016

Annual Dinner Di Concorde Shah Alam

Assalammualaikum..

11 tahun kerja baru nak joint so rasa kekok sikit la sebab tak biasa kan..semua ada segan ada..malu pun ada..gembira pun ada..enjoy pun ada..semua ada..

Dah kata register pukul 6:30 petang kan so awal pulak kami sampai tersipu-sipu malu ko kat situ sebab tak ada orang lagi..hahaha..dah sampai satu geng pun tak ada yang ada anak syarikat lain yang ada..hampeh tul nasib masa tu datang dengan nisa dan ditemani En Hubby..ok la kan..

Lepas register dapat door gift..alhamdullilah dapat smart tag memang itu keperluan aku sebab nak beli dari sehari ke sehari..so rezki la..senyum lebar En Hubby..


nampak masih tak ramai lagi hanay petugas yang ada..malu time sebab awal and panctual time sangat kan..hahaha



dah sampai awal so bergambar kat photoo booth

princes dan lanun mata sebelah


bersama nisa

konon-konon princes la kan..



tahun nie tema dinner movie vaganza..so boleh tengok bermacam rupa dan gaya..ada yang sampai tak kenal dibuatnya..best sekali malam tu aku tak ad suara ..boleh pulak takada suara so banyak diam jela nak cakap kena cakap kuat sakit tekak aku so aku malam tu makan first round je tu pun sikit sangat dan banyak nak minum air je..so kecewa situ sebab tak dapat makan lagi pun tak selera sangat..


menu makanan yang tak sedap..hihi

aku makan yang nie jer..








malam tu di hos kan oleh tunku Hanis dan artis tu Ella..best layan Ella punya performances..

En Hubby bersama budak pejabat aku





yang atas nie aku tak tahu dari anak syarikat mana sorry ya kalau terbaca blog aku..aku cilok gambar you all..

nie bos bwsb sitiawan

nie department account

dari department kontrak


nie semua bos dari kiri bosbahagian operasi En asri..bos operasi kedah perlis En Solan  dan tu bos aku En Sam






nie pemenang baju tercanti bahagian couple



nie bahagian solo wanita..



ni  bahagian lelaki solo..tapi aku sampai sekarang musykil tang mana yang memikat juri pun aku tak faham..hahahaha




ni pengarah urusan BWSB  pun sporting ikut tema..



nie la orang kuat JOhawaki CEO bersama wife dia..



time nie kumpulan wanda tengah buat persembahan tarian dewale..demam hindustan diorang actualy nie dari wanda BWSB jugak..



ell artis jemputan cantik tengok dekat-dekat ..manja je aksinya..

banyak lagi gambar tapi malas nak masukkan sebab tak ada muka aku..hahaha..malam tu banyak kategori la bagi meraikan pekerjanya..

Habis dinner ingat nak bergambar dengan kawan-kawan sekali tak dan terus pecut balik tinggal semua dapat panggilan kecemasan Amsyar dema kuat demam menggigil so terus balik dan minta Ucu bawak pergi klinik..


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates