Tuesday 1 March 2016

Kucing mengawan jer mula mengelabah

Assalammualaikum..

sejak kebelakangan nie kucing jiran sebelah nie asyik berbunyi mengawan jer..orang tua kata kalau bunyi macam tu ada la orang dekat situ yang mengandung..hahaha syirik betul aku nie..hampir-hampir percaya jugak la..sebab bunyi tu aku cuak cepat-cepat spotchek tarikh period bila..hahaha.yang En Hubby sibuk usik aku..cuak jugak...hahaha

Dah la kebelakangan nie hari-hari aku kepala asyik la sakit..lepas tu mabuk macam orang mengandung...tekak pulak asyik nak makan masam..nak laksa la nak tomyam la..teringin itu ini la..lepas tu bila makan tiba-tiba boleh pulak nak muntah..hahaha dah kenapa ko nie..nak kata mengandung memang tak la sebab baru jer habis period..mula cakap angin nie banyak sangat..

dah la dengar kawan-kawan ramai yang mengandung lepas tu cousin pun ramai mengandung..mula la cuak..musim mengandung kut bulan ni..takut berjangkit kan...

Dah kerap sakit kepala tak larat lumur minyak angin aku pergi kedai cuci rambut dan  gunting rambut pendek..cuci kedai rambut kat Amanda Shope Bidor nie best..Aisyah nie siap urut-urut lagi best giler..dah la ramah menyembang..korang nak pergi cuci ke gunting ke pergi kedai Amanda Shope kat Bidor murah jer..kedai orang islam kan support la orang melayu meniaga kan..konon boleh selesai masalah..tapi still sakit..so decide pergi berurut la dengan member aku..balik sg buloh booking  nak berurut dengan dia..so far kurang la sakit kepala..lega rasanya dapat urut..best nanti nak repeat lagi..
kawan aku nie bukak SPA kat kuang nama kedai Zizie Beauty care..macam-macam dia ada buat..harga pun ok jugak..urutan dia sedap lembut jer dan yang best esok ko bangun badan ko tak ada sakit..selalu aku kalau berurut esok habis sengal-sengal badan bukan elok bertambah sakit..

dah jauh melalut nie sambung balik lama jugak sakit tu last-last bunyi kucing tu dah tak bunyi lagi lega sikit otak aku..rupanya jiran sebelah tu pregnant bila aku dengar kejap-kejap dia ter uwek..teruwek..hurmmm dah tahu siapa pregnant baru kucing tu diam dan aku pun ok dah tak ada loya macam orang mengandung..apa punya simpton alahan la aku kena orang lain mengandung aku yang kena tempias..hahaha.


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates