Wednesday 11 May 2016

Makan Kelab Darul Ehsan

Assalammualaikum..

Kali nie sambut ulangtahun perkahwinan ibu dan ayah kat Kelab..ini pun dah lewat sambut sebab semua busy..aku busy dengan adik ipar aku kahwin plus duit time tu dah kering..hahaha..abang dengan adik aku pun busy busy sakit..hahaha..

tu pun kalau tak abang aku tak joint baru sihat demam saspek demam denggi..macam-macam abang aku nie..

kitaorang collect duit adik beradik setiap kali nak buat makan besar nie..tapi time tak best bila aku kena pegang duit nanti terlebih expenses aku juga kena bayar..hahaha..takpa la kan tak berkira pun..



gambar wajib bergambar sebagai kenangan..boleh pulak tema merah hitam semua pakai kecuali abang aku jer sesat warna ke rabun warna..hahaha

adam , dedek , amsyar cara peace depa.
nasib budak-budak semua perangai behave sebab awal lagikan..kalau dah lewat semua nak buat perangai


sementara bilik di set up kami lepak dulu sambil tengok-tengok menu dan pilih menu.si amsyar tu asyik berkepit je..manja benor bagi adik karang baru tau..hihi


mak buyung yang banyak benar ngidam nak makan terpaksa layan tekak orang ngandung nie..dah la semalam malam minggu ajak pergi makan nasi lemak antarabangsa huishhh azab ko..sabar je dengan mak buyung nie.




kitaorang kali nie nak selesa makan konon kan asingkan budak-budak dengan meja lain tapi aku tetap nak layan dan tengok depa makan..padahal pandai je..yang best Amsyar dan Adam pun dengar kata kalau tak asyik nak berkepit je..


Nuqman dan GF dia aqis duduk sebelah menyebelah sambil layan adik-adiknya..kakak Tisya mood tak baik sebab tak dapat duduk dengan mama..hahaha..




Lauk-lauk yang kitaorang semua jenis Medium cuma sup ikan yu je small..aku tak boleh masuk tekak aku..hahaha..padahal semua masakan dan makanan kat sini memang sedapla dan puas hati..




aku sibuk nak layan diorang makan kejap-kejap bangun tengok meja sebelah makan apa ..mak-mak memang gitukan..

Insyaallah jika ada rezki lebih nanti selebrate kat tempat lain pulak..pada ayah dan ibu selamat menyambut ulangtahun yang ke 40 tahun..semoga di kurniakan kesihatan baik dan di rahmati allah..jangan nak gado-gado manja rebut remoe ya..hihi..anak menatu dan cucu sayang sangat.






No comments:

Post a Comment


Blogger Templates