Tuesday 26 July 2016

Happy Birthday To Me

Assalammualaikum...

Happy Birthday to me..selamat ulang tahun..selamat hari lahir..semua tu sama je maksudnya..

18 Julai 2016 it my birthday yang ke 36 tahun..hahaha lagi berapa tahun nak masuk series 40an..

it's me turn 36 years
sebenarnya tak ingat pun ari tu birthday aku sebab time tu aku tengah sakit perut..sakit nie lama tak kena sebab gatai makan cempedak gorengkan..amik kau rasa sakitnya..dah phone time tu habis bateri memang tak kuasa aku nak caj kalau dah sakit..tu pun sebab staff nurse klinik wish kat aku baru aku perasan hari nie birthday aku..hahaha..sakit punya pasal lupa semua benda..

walaupun sakit tetap nak potong kek jugak..

muka orang tak sihat tapi tetap nak sambut birthday..

kak Tisya belanja mama kek..sedap kek sayang kak Tisya..kek kegemaran katanya cofefe walnut..





terima kasih atas ucapan dan doa dari kawan-kawan sepupu sepapat..sedara mara..ibu ayah..adik beradik..ipar-ipar suami dan anak-anak..semoga kalian juga akan diberi rahmat dan dilindungi allah....


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates