Friday 2 September 2016

Sakit Datang Balik..

Assalammualaikum..

Lama tak citer pasal sakit batu dalam hempedu kan..sebab tak sakit tak ada nak share balik..tapi dua bulan kebelakangan nie kerap sakit tahap demam gigil..tu dah petanda kurang baik..

so amik keputusan drastik buat rawatan susulan semula dan agree operate buang..sedih pulak dah tak ada hempedu nanti..

so hari tu pergi buat rawatan susulan kena amik darah semula..dahla masa amik budak praktikal amik dia punya tepuk nak bagi urat nampak kan sekali dia cucuk tak jumpa urat dan keputusanya sakitttt tau..time aku cakap sakit tiba-tiba air dari bumbung maybe air air cond jatuh jatuh baju dia basah dia..hahaha gelak aku dalam hati..kan dah dapat balsan..rasa aku nak cucuk balik kat dia bagi rasa sakit camna..so datang MA yang tengok dia buat  dan cucuk bahagian lain tak sakit pun dapat dua botol darah..aku hanay mapu berkata dalam hati jer lagi tadi ko buat taka da tangan cantik aku bengkak..sabor je..result tunggu dekat sejam baru keluar sekali bila doktor panggil doktor cakap memang ada balik batu dan darah sangat tinggi dalam hati..dulu normal sekarang naik berganda-ganda..redha jerla..


so sebelum kena buang berubat lagi tradisional kat Durian Tunggal Melaka..sebab pergi kat Situ setahun lebih tak sakit dan darah normal..plan malas nak pergi sakit nie selagi tak buang dan tak operate dia kan berulang..sebab ayah dan ibu suruh berubat jugak so pergi je walaupun rasa bazir duit jer..sakit tetap datang tapi tempoh lama jugakla..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates