Friday 6 April 2012

Ada Aku Kesah

Assalamualaikum..

Semalam dapatla tengok Nada Cinta tanpa gopoh gapah..Lauk masak pagi masih banyakkan..so kita panaskan just masak nasi jer..

Semalam En Hubby pun joint tengok..Tapi tension jer tengok dengan dia bukan apa..yelah dia kan tak tengok sangat so jalan citer pun kureng tau sikit..asyik-asyik tanya sapa nama nie sapa orang  tu.. nie bapak sapa  nia anak sape..dan macam-macam lagi soalanya..mengalahkan polis pencen lak..yela dolu-dolu nak jadi polis tapi tak berjaya..nasib ada subtitle..Yang tak boleh belah ayat dia napa orang sibuk sangat dengan NADA tu?..bagus sangat ke dia  sampai semua orang nak sangat dengan dia..hurmm aku pun tak tau jawapanya..aku saound balik tengok jer la bising jer mulut tu..macam la YANG nie director buat citer nie..En Hubby songeh jer bila dah kena sound dengan bini dia..bikin buat aku to concentrate jer..

Ayat yang buat aku pedih telinga dia cakap mama ko tu hidup-hidup kena tipu dengan orang Indon..citer entah apa-apa jer ...aku cakap dalam hati ada aku kesah..tak mo tengok pi main jauh-jauh..Tapi aku tengok dia duk layan jugak..

Sekian entry untuk entah apa-apa jer..korang nak marah..marah la nak cakap ape cakap la..aku punya jawapan sonang jer

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

ADA AKU KESAH KE!!!!!!


*** hati still tak keruan*** 

Noor..






2 comments:

  1. aku pung suka tgk nada cinta...jln citer mmg ntah apa2 tp still dok melangut jgk..time ptg x sempat tgk..aku sanggup tggu ulangan kul 11 tiap2 mlm..statement yus sebijik mcm naim.."terang2 kene tipu ngan indon"..hahahaaaa....ADA MAK KESAH!!!

    ReplyDelete
  2. betula2..tp kita still nk tengok gak

    ReplyDelete


Blogger Templates