Tuesday 10 April 2012

Kenangan Berulang

Assalamualaikum..

Napa tajuk aku kenangan berulang???nak tahu ke...gatai betul dah tulis pastu buat tanya-tanya pulak kan..mesti korang kata bagi penampor nak?hehehe..

citer nie masa tu aku muda remaja lagi..sekarang pun muda lagi baru 32tahun..citer nie masa sepuluh tahun yang lalu..cuba  korang kira berapa umor aku  masa tue..Masa tu aku jaga ibu aku yang baru lepas operate buang batu karang dalam hempedu..Ibu sekarang tak ada hempedu..aku ingat lagi masa tu dalam bulan Mei atau bulan Jun la..disebabkan aku anak pompuan sulung so aku jaga ibu aku..makan..mandi..tidur semua kat hospital bersama ibu...lama jugak ibu duduk kat hospital Selayang..ayah ulang alik datang lepas kerja..aku amat bangga dan puas hati dapat jaga ibu ketika sakit..tapi kali nie aku jaga opah aku walaupun cuma 2 hari jer dapat jaga pun aku dah cukup bahagia ..bukan tak nak jaga tapi aku kerja kat Perak..opah masuk hospital kat Klang..Opah aku umur dah 80 tahun..operate appendix..Walaupun usia dah tua tapi dia still kuat melawan sakit ..Aku doakan semoga opah cepat sembuh dan sihat walafiat..

Tak mo tulis panjang berjela-jela ..ayak mata dah nak kuar nie..teringat kenangan terindah menjaga ibu dan opah kat Hospital..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates