Friday 20 April 2012

Menghitung Hari

Assalammualaikumm..

Dup..Dap..Dup..Dap..ajer jantung aku nie..tinggal 4 hari lagi.. Sejak dapat tahu pasal Nuqman kena operate hari tu...hormon aku tak berapa nak ok..muka aku yang licin nie dah ada  dua tiga biji jerawat..aku memang susah nak dapat jerawat tapi disebabkan masalah ini hormon berubah..tidur malam pun macam tidur-tidur ayam jer..tapi makan still ada selera lagi..hehehe..

hati aku risau jer memikirkan pasal NUQMAN nie..setiap kali habis sembahyang aku berdoa pada NYA agar semuanya berjalan dengan lancar dan tak ada masalah pun..aku risau sebab dia kecik lagi..

buat semua yang baca blog aku nie doa-doakan semoga ianya berjalan lancar..semoga diberi kesihatan Nuqman sihat pada hari itu nanti..amin..

Noor..


No comments:

Post a Comment


Blogger Templates