Tuesday 10 April 2012

Bila Dia Berkata-kata

Assalamualaikum..

Citer nie sebenarnya dah lama tersimpan dalam kepala otak nie cuma nak tak nak jer..

Susah betul kalau dapat anak yang mulut laser atau pun apa orang kata takde insuran nie..tu laser mulut mesti ikut Ucu Ekyn dia..hehehe..ampun yer Ucu bila ko baca..tersentap ke??aku rasa makpak dia baik jer..hahaha..puji diri sendiri..

Saje jer nak remind untuk family esok dah besar depa baca mesti depa ingat kisah masa depa kecik-kecik..so sweet..dah mula nak melalut aku nie..citer belum lagi intro sikit punya panjang..

Citer macam nie bila aku masak special sikit jer..masak tu maksud aku yang pertama kali aku nak buat untuk anak aku la..padahal aku pernah buat tapi disebabkan diorang dah besar banyak akal berplus-plus  mulut becok kan..misal kata aku masak nasi ayam ke..nasi lemak ke ..buat kuih ke..atau yang sewaktu dengannya..korang nak tahu apa soalan dia???

" Ehh mama pandai masak  nie ke..ingat mama tak tau "

" Mama taulah masak cuma malas jer "

Dalam hati aku  cubit gak mulut ko tu nak oiii..so bagi pengajaran pada diri sendiri rajin-rajin la masak..jangan asyik nak main beli jer.

tukang tolong masak

tukang tolong kacau

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates