Thursday 14 June 2012

Makanan Orang Mengidam

Assalamualaikum..

Sejak mengandung nie macam-macam tekak nie teringin nak makan..tapi kalau betul -betul teringin makan mesti aku boleh  habis... kalau saje gatal kata nak makan itu ini mesti tak habis..baby dalam perut nie yang mintak yer..hehehe  nak cover konon baby yang nak padahal  bukan boleh cakap pun..pastu ko tadah jer la telinga En Hubby akan bebel..bebel manja la kan..hehehe..bukan apa dia bebebl dia kena la kena habis kan makanan aku..hehehe..kadang-kadang tu dia tak oder pun makan dia tau bini dia makan sure tak habis melainkan kalau aku bagitau aku boleh habiskan..pengorbanan seorang suami..chewahhh..

So far nak makan semua benda senang nak dapat la..tapi pregnant kali nie aku suka makan buah tak kira apa la janji buah..belimbing buah yang aku tak suka pun jadi favourite aku..

Hari tu teringin nak makan mee rebus tulang yang famous kat Tapah nie..pernah la masuk kat rancangan jalan-jalan cari makan..teringin nak makan aku suh budak opis aku pergi belikan tapi aku nak yang biasa jer..tak nak ada tulang tu..perhhhh kuah dia memang marvelous..sedap sangat..kalau korang datang tapah singgah and try mee rebus tulang nie..tempat dia betul-betul exit tol tapah sebelah kanan..bukan setakat pagi jer sampai ke malam still ada..


mee rebus

Sajer jer tayang kat korang..harga pun tak mahal standard jer..harga tak penting yang pasti sedap..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates