Monday 25 June 2012

Sambut Hari Bapa

Assalammualaikum..

Hari bapa dah lepas tapi baru berkesempatan nak sambut...Selamat Hari Bapa pada semua yang telah bergelar bapa yang sah dan halal di sisi agama..

Buat En Hubby Saiful Naim selamat hari bapa dan terima kasih menjadi bapa yang baik kepada anak-anak kita...kita nantikan hujung tahun nie baby baru..

Hari tu aku..ibuku..kakak  & adik ipar plan nak sambut hari bapa bagi mengenang jasa la kaum bapa nie..kitaorang semua planning belanja makanla jer nak sonang kerjakan..nak masak special tak larat pulak so kitaorang suruh jer chef kedai tu masak..nanti kita bayar jerla..

cofee walnut

Kek yang ditempah last minute..nasib cikgu nie nak amik tempahan..semua puji kek nie sedap..selalu family aku kalau beli kek mesti tak habis kali nie hampir habis jugakla..

 
ayah,,babah,,papa


nie la kaum bapa mithali..sorang lagi adik aku tak dapat joint..busy mengalahkan YB..dah bagitau awal-awal pun stil tak boleh nak arrange jadual dia..hurm nak camne tak de rezki dia la..tapi kesian kat bini dia jer ada tak pasangan....

sara

serius jer bapak-bapak nie

aqis,nuqman,tisya


Budak-budak nie pun nak juga bergambor dengan kek..


acara wajib
Ibu & ayah apa pun mesti nak jugak amik gambor bersuap-suap gitu..romatik jer..para suami suruh acara begini tak mahu..malu..cuba contoh ayah & ibu..rileks jer..


tuan blog

adik ipar aku syila,ekyn & ibu

famliy aku

family abang aku
Semua enjoy & happy pada hari itu..moga-moga tahun depan boleh buat lagi begini..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates