Wednesday 13 June 2012

Jom Main

Assalamualaikum..

Hari nie nak cerita pasal Nuqman dengan mainan kereta control dia..kat umah tu dari yang kecik sampai besar semua ada..macam-macam pattern dia suka...

Balik sekolah jer sibuk main kereta control dia..tamak pulak tu main sorang-sorang jer tak bagi langsung kawan dia pinjam tau..last-last kawan-kawan dok tengok jer la dia main..nak sentuh ke usik karang menjerit la si Nuqman tu..aku pun tak larat nak dengar..suara dahla nyaring...

Nuqman dengan kereta

tengah buat aksi
nie yang paling dia suka main
nie pun sama.
Aku yang tak berapa gemar kalau dia main kereta control nie..karang bateri habis nak kena caj..caj sendiri tak pandai...main pandai..satu hal lagi mulut dia....tak tahan aku bising dia kalau main..ada jer benda dia nak cakap yang kereta dia tu leh buat camni camtu la...aku layan jer la..

Ok cukup nie dulu..nanti ada masa aku tunjuk koleksi kereta Nuqman..itupun kalau aku rajin nak kumpul mainan dia la..hehehe


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates