Thursday 7 June 2012

Kazen aku Kawin

Assalamualaikum..

Kali nie perjalanan yang agak jauh buat aku sejak mengandunglah..kalau tak nak pergi Ipoh pun tak larat..larat tak mesti pergi kenduri nak tengok cousin aku kat Johor..En Hubby asyik  tanya banyak kali larat ke nak pergi nie..so far aku rasa boleh lagi kalau tak larat pun aku tidor jer la..hehehe...Selamat pengantin baru buat cousin aku zilah and shah..

Tema diorang colourfull..memang cantik kena la warna diorang pilih..kat Johor trend colourfull takde dah nak satu tema bagai dah..kalau dolu -dolu dari pengantin sampai keluarga semua same colour..(aku la tue )hehehe...la nie zaman uptodate dah..kena ikut jugak peredaran kan..

Pelamin colourfull


nie yang dekat sikit..cantik sangat

Aku suka tengok pelamin simple tapi menarik..

meja makan beradap
Makan beradap hari tue kami berkerjasama menyediakan...mak and mak cik aku yang masak, aku, ekin ,syila and En Hubby tolong decorkan apa yang patut..mak su dekor meja pengantin..nama nie kena mention nanti ada yang kecik ati lak..

mia Sara

Dalam sibuk tengok pengantin tiba-tiba diorang serbu kat meja sebelah penganti lelaki..sibuk ambil gambar si kenit Mia Sara nie..rupanya dia cousin sebelah pengantin lelaki..comei sangat dia..kesian dia penat melayan orang nak bergambar dengan dia..

Jom kita tengok pengantin yang sama cantik dan sama padan nie..


pengantin bersama kereta pengantin
kereta pengantin nie cousin aku Hazli yang dekor sama student dia...


apa yang gelihati sangat tu?



bersama kek
Gambar aku non ado coz aku boleh lupa bawak kamera..so mintak sympaty with cousin nak gambor jer la..Apapun tahniah Zilah & Shah dan selamat menepuh ke fasa baru.Kak Nor doakan cepat-cepat dapat baby yer..hehehe


Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates