Thursday 27 September 2012

Belajar Berkongsi

Assalammualaikum...

Dulu kalau beli barang untuk anak mesti beli dua macam kembar pulak..semua kena double..sekarang nie tak de dah beli sorang satu...jangan nak membazir jer..benda sama jer ada masa warna dan bentuk jer membezakan..

Disebabkan hari tu gatal janji dengan anak kan kalau pandai kat sekolah ..rajin belajor nanti mama and papa bagi hadiah..so diorang tuntutla janji..kesian la pulak kalau tak bagikan..esok-esok buat dia malas belajor aku jugak yang susah..budak-budak sekarang nie akal dia boleh tahan jugak..panjang jer akal dia..dapat kalau si Nuqman nie ada jer di punya akal..

kura-kura
Masa tu En Hubby nak beli motor aquarium..So aku tanya la nak apa??diorang mintak aku hamster..oh tidakkkk la aku nak beli..geli mak...Si Nuqman dah buat muka lima kupang dia. tak dapat..si kakak pulak nak kura-kura so aku cakap yang nie boleh..terus jer laju mintak kat apek tu bungkuskan..aku amik jantan betina biar berpasangan..dah beli satu bekas jer maka adatlah berebut nak pegang kan..dan macam biasa pemenang nay tentula Nuqman..si kakak jugak yang terpaksa beralah..nasib badan la kakak dapat budak yang suka giler kuasa nie..Bab bagi makan dan cuci-mencuci nie depa diorang la..suka diorang bila dapat pegang kura-kura nie..Aku pulak tengok jer la geli aku..mama ko semuanya yang geli..Aku harap hayat kura-kura nie panjangla..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates