Friday 28 September 2012

Hari Makan Sayur

Assalamualaikum..

Aku tak faham dengan En Hubby nie..saje-jer buat tak faham..padahal dah 9 tahun hidup bersama kan..kan..kan..poyo jer aku nie...

Bukan apa kalau aku masak ikut stail mak aku..dulu la kalau dalam lauk tu dah ada sayur tak payah masak sayur la atau kita  masak la benda lain bagi nampak penuh meja...tapi En Hubby TETAP nak sayur..hantu sayur dia..


kuah lemak cili api + sayur raja

Betul tak aku cakap...dalam kuah tu aku dah lambak sayur bendi sama tomato..still suruh masak sayur lain jugak..takpe jugak sekurang-kurangnya aku yang tak berapa gemar nak makan sayur nie termakan jugakla....nie aje  yang sempat masak..gara-gara puyut makin membesar dah tak larat nak rush sangat..mana taknya aku excercise...masak semua pakai batu tumbuk tau..blender rosak tak pergi beli-beli lagi..papa cepatla pergi beli yer tak larat nak menumbuk..hehehe...citer Indon Nada Cinta asyik terlepas jer..harap-harap sebelum ending petang nie dapat tengok la..

Noor...

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates