Wednesday 26 September 2012

Kakak Dapat Adik Pun Dapat Jugak

Assalammualaikum...

Hari tu kat sekolah kakak ada buat pertandingan merwarna antara kelas kut..kut la kalau tak silap aku la..hehehehe..

Balik dari kerja hari tu si kakak tunjukan la dia dapat sijil dan hadiah bekas fail..dia kata dia menaag merwarna..cikgu umum kat perhimpunan..kakak kata tak sangka pulak dia menang..aku pun cakap ok la..pandai anak mama nie..aku pun tengokla dia punya sijil..wahhhhh  terkezut makkkkkk....dapat johan lagi..kelas ko nak..aku pun tak bajet dia leh dapat camtu..tapi mama bangaa sangat dengan kakak..



tak berapa jelas lak




gambor dekat


nie la hadiahnya

pastu si Nuqman nie nyampuk pulak Nuqman punya keputusan belum umum lagi..aku dalam hati..yela tu dia pun nak jugak menang..Nuqman nie mana boleh nak kalah dia mesti nak menang jer..tup-tup berapa ari tu dia pun bawak balik hadiah tu..dia pun cakap dia menang merwarna.. aku tak pastu dia dapt nombor berapa...tapi dia kata 3 orang jer dapat...kelas dia 2 orang  dapat hadiah satu lagi kelas lain..maknanya betula keputusan dia tak kuar lagi aritu..lain kali mak bapak kena tahu yang anak tu cakap jujur ok..


set alat tulis
Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates