Monday 10 September 2012

Bila Dah Selera..Nie lah Jadinya...

Assalamualaikum..

Hai semua..lama tak taip kat blog nie al-maklumlah bizi sikitla..bizi sangatlah padahal takda mood nak menaip...citer banyak nak citer tp kita citer yang ringan-ringan jer..

Baca entry pun dah tau kan..sejak dua mejak nie selera makan aku berganda-ganda nak makan..buat masa nie selera makan semuanya masih dapat nak beli and makan lagi la....senang jer nak dapatkan..tapi baby nie nak makan fast food jer..ada pulak salahkan baby kan padahal mama ko nie yang nak makan..jual nama baby dalam puyut nak makan padahal nafsu makan yang membuak-buak..

Setakat nie berat badan baru naik sikit la baru 62kg..nanti pantang ..kena pantang betul-betula..

Pagi tadi breakfast berat gak la..nasi lemak sebungkus jer..pas makan kenyang jap jer pastu lapor pulak rasa..makan pulak kudap-kudap tinggal la sikit nie..time tengah bulan macam nie aku takda kerja sangat la..so layan FB la..sekodeng bloger orangla....agak-agak rasa penat aku lelapkan sekejap mata..tido-tido ayam orang kata..bos  lalu pun ko wat der jer..bos aku ok dia memahami pekerja dia...asal kerja setel..Dah tak de kerja tu yang puyut pun memainkan irama rap.....korang mesti kata sonag kerja aku kan..tu kalau tengah bulan ..awal bulan bizi sikitla nak minum pun tak sempat nak siapkan report  bagai-bagai...


Time rehat lapor lak teringin nak makan nasi ayam...nasi ayam kat kedai depan opis nie boleh la tahan..amik nasi lagi..



Banyak ke??



letak sos dia..nyum...nyumm


 


keterujaan nak mamam..jemput mamam..
 
Itu waktu kat opis...kat umah lain la style..still amik nasik jugak..dah penat-penat masak takan nak tengok En Hubby and kids makan kan..so kita makan ....Ok cukup entry makan nie dulu..aku yang taip and tengok gambor nie pun dah mula nak kunyah-kunyah..nak cari makanan la..

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates