Thursday 4 October 2012

Dulu Tercari-Cari La Nie Nak Jual Pulak

Assalammualaikum..

Heran jugak petang gini tiba-tiba dapat caller entah sapa-sapa la..pastu dapat sms la...tapi aku tak angkat kalau nombor yang tak paparkan nama..aku tau kalau tak kuar nama tu memang bukan list kawan aku la..tu semua mesti kawan En Hubby..dia nie suka guna phone aku buat caller..fedup aku...

Bila baca sms yang diterima dari nombor tak dikenali..terkejut kejap aku..hurmmmmmmm En Hubby nie dah mula kan projek baru dia la tu...aku ingat dia main-main ..rupanya serius gitu...

Dulu masa tak ada sibukla mencari-cari...pergi sana sini..telefon sana sini tanya sama ada ke tak benda yang di cari nie..dah ada nak jual pulak..pakai aku rasa tak sampai setahun lagi..tapi dah gatai nak jual pulak...sayang pulak rasa nak jual tapi nak camne kan..Kalau nak tahu En Hubby aku nie memang suka sangattttttt tukar-tukar kereta..



Kereta nie kitaorang guna untuk jalan-jalan dekat-dekat jer..pergi kerja ulang alik Tapah - Bidor..ator anak sekolah..senang citer kalau tengah sesak-sesak gunala..jimat minyak..save minyak nak dibandingkan dengan kereta satu lagi la....Hidup kena berjimat-cermat..




tempat duduk yang empuk..
Sayang kalau jual nie..kereta masih cantik dan enjin bagus lagi..yang penting ianya comei..kecil ajer...tapi Si Nuqman nie demand..kureng suka naik kereta nie..katanya kereta buruk..hishhh..anak sapa la tu..sapa yang ajor suka belagak nie..tu la lahir-lahir dah rasa kesenangan....

Noor..

No comments:

Post a Comment


Blogger Templates